برنامه کنترل کامپیوتر از طریق گوشی اندرویدی
نوشته شده توسط : زپو

 برنامه کنترل کامپیوتر از طریق گوشی اندرویدی


 امروز قصد معرفی اپلیکیشن متفاوتی را داریم که با آن قادر خواهید بود در عرض چند ثانیه و به راحتی کنترل کامپیوتر را به وسیله ی بلوتوث و یا وای فای در دست بگیرید! شما می توانید به آسانی مدیریت و کنترل موس، صفحه کلید و برنامه های مورد علاقه ی خود را در دست بگیرید و کارهای خود را به آسانی انجام دهید. اپلیکیشن کاربردی  که ما امروز نسخه ی فول و پولی آن را برای شما قرار داده ایم، دارای چندین ریموت انتخابی می باشد، به گونه ای که می توانید کنترل های مورد نظر خود را برای نرم افزارهای مختلف انتخاب و استفاده کنید. شما با نصب این برنامه برروی اسمارت فون خود و کامپیوتر می توانید مدیا پلیر ویندوز را مدیریت کنید، با مرورگر کامپیوتر به صفحه های مختلف بروید و یک وبگردی لذت بخش را تجربه کنید و یا فایل ها و پوشه های دیگر را مشاهده و یا ویرایش کنید.
نسخه ی فول برنامه ی فوق دارای امکانات زیادتری نسبت به نسخه ی عادی می باشد که می توان به مواردی همچون کنترل مرورگرهای فایرفاکس، اینترنت اکسپلورر و کروم، کنترل موزیک پلیرهای foobar2000 یا گوگل موزیک، کنترل پاورپوینت و مشاهده ی عکس ها بوسیله ی Windows Photo Viewer اشاره کرد.

خرید و دانلود  برنامه کنترل کامپیوتر از طریق گوشی اندرویدی






:: برچسب‌ها: دانلود , برنامه , نرم افزار , اپلیکیشن , جدید , کاربردی , بهترین , اندروید , موبایل , گوشی , ریموت , کامپیوتر , کنترل کامپیوتر , کنترل کامپیوتر از طریق گوشی , کنترل کامپیوتر از طریق موبایل ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: